Räddare i nöden



Svärmor kom förbi idag för en intervention.
Mina skills som vårdgivare åt det som växer (men saknar ben) är ju inte så där
jättestora, och hon gjorde därmed en frivillig, egenpåhittad, insats idag.
När hon kom hade hon med sig hade tre större krukor och koskit.
Det kan därmed hända att
katastrofen är avvärjd och mina små växer och blir
stora och frodiga en vacker dag.

Hon är bra min svärmor!

Efter en dag där social samvaro med många härliga människor känner jag min
lite trött i ögat, men hjärtat är lika uppvärmt som vädret är skönt ute.

Idag har alla familjemedlemmar utom en tagit "sommarlov".

Jag tror att jag tar paus ett par dagar bara därför.

Japp! Det gör jag!

Njut av helgen!

/Frida

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Härligt när man kan hjälpa varann!!

Så skönt att ni får va lediga tillsammans nu. Själv jobbar jag en vecka till å sen har jag semester resten av sommaren för att sen söka nytt jobb i höst. Min arbetsplats lägger ner tillverkningen så vi är många som blir av med jobbet nu. Känns helt ok för mig för jag är riktigt less på det jag gör nu.

Fast innan jag jagar nytt jobb ska jag njuta av en lååång sommar. ;)

Kramen, Maria

Postat av: Malin B

Jag lever ju tätt tillsammans med min "rådgivare", eller svärmor då. Hon har riktigt gröna fingrar. Eller rättare sagt oftast väldigt jordiga. ;)

Jag kallar henne ju mest för farmor...

2011-06-09 @ 23:28:58
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Frida

Maria: Njut, njut, njut! Vardagen kommer ju tillbaka tillslut, men tills dess så hoppas jag att sommaren blir bra (och att du sen hittar nåt jobb som känns spännande)



Malin B: Sweet! Då har du ju också service :D

Det bästa är att jag inte bett om det, hon bara hitta på det ändå :D

2011-06-10 @ 09:29:42
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Malin B

Jag såg din fina syster en halv sekund i Talang-finalen!!! =)

(Jag som inte sett så mycket förut tog sista chansen att kolla programmet så att säga.)

2011-06-10 @ 21:11:52
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Lenajl

Det är lixom inte svårt att njuta nu! :)



Kraaaam!

2011-06-11 @ 11:41:38
Postat av: Frida

Malin B: Såg du? Coolt! Jag glömde titta överbuvudtaget, men det beror väl på att min favorit inte var med helt enkelt :)



Lena JL: Word sister! Word!

2011-06-11 @ 18:09:10
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback