Om man ändå måste...


Pulvret på bilden har inget att göra med den som skrivit brevet

Vi hade slut tvättmedel. Helt slut.
Efter veckan vi haft så känns det inte så konstig, men ack så
nödvändigt att införskaffa med en gång.

Jag mår bra (törs nästan inte skriva det) så jag for på affären väl
medveten om att jag bröt mot min egen regel.

Det finns få saker jag avskyr så mycket som när folk som(i mitt fall eventuellt)
smittar far ut bland folk, men jag kände att nöden hade ingen lag.

Dock hade jag på mig vantar hela tiden (måste sett skumt ut) och
andades i jackan hela tiden.

Är jag förlåten då???

Vad tycker du?
Är jag för nitisk?
När är det ok att vara bland folk när man har sjukdom omkring sig?


/Frida



Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja, för fan, måste man ut så måste man!!



Hoppas ni får en trevlig helg och att alla blir friska, kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!

Postat av: Frida

Tack Cissi! :)

2011-03-12 @ 21:03:39
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Lenajl

Tvättmedel måste man ha i magsjuketider.

Du är förlåten om du var lika snabb i affären, som familjen i sällskapsresan på att ta liftfoton. ;)



Kram!

2011-03-13 @ 06:28:37
Postat av: Frida

Jag var nog snabbare så jag anser mig förlåten :)

2011-03-13 @ 09:35:23
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Lenajl

Haha, jamen dåså!

Då hann inga baciller ramla av från dig. :)

2011-03-13 @ 15:25:33
Postat av: Sara

Skulle du följa den regeln finns de en risk att du aldrig skulle få gå ut, då ni är sjuka hela tiden! Så du måste ju bryta mot den regeln helt enkelt ;)

2011-03-16 @ 23:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback