Det är kört!

Föreställ dig att du varit på ett möte inne i stan.
På väg till nästa möte transporterar du dig med
en av familjens bilar. På håll ser du hur en bil
kör genom en rondell, på väg mot stan.
Du kisar lite.
För bilen såg ju ut exakt som er bil, till och med
smutsmönstret är detsamma.

Du funderar.

Maken skulle ju på möte i en annan stad.
Varför kör han då mot centrum i boendeorten?

Du funderar över detta i en kilometer.

Plötsligt kommer du på det.


Felet är att bilen DU sitter och kör är bilen "du såg".


Min slutsats är att jag behöver verkligen helg.

Vad är din?


Frida

Kommentarer
Postat av: Anna

ha ha ha ha ha ha! Så extremt kungligt tjorvig och disträ du är! Puss!

2011-11-10 @ 20:36:44
Postat av: Malin B

Vi är av exakt samma åsikt!

Postat av: Mamma/mormor

Tur att du går på julledighet inom en snar framtid. Du behöver vila! hi, hi

Kraaaaaaaaaam!

2011-11-10 @ 21:39:01
Postat av: Fanny

Hahaha så himla kul!! :) Trevlig helg!

2011-11-10 @ 21:45:34
URL: http://fantu.wordpress.com
Postat av: ♥ EVA ♥

Hahahaha ! Vila vännen vila !!!



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

2011-11-10 @ 22:16:40
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Fru Lejon

Hissen går inte alltid hela vägen upp, men du är snäll ändå. :-) Ha en bra helg!

2011-11-11 @ 15:39:16
Postat av: Frida

Anna: Även solen har ju liksom sina fläckar :D

Malin: Dig kan jag lita på! :)

Mamma/mormor: Aaaaaah! Verkligen!

Fanny: Trevligt att jag roar någon. Kram!

Eva: Jag har gjort det!

Fru Lejon: Jag har bara lite otur när jag tänker ibland. Precis som Fridor brukar ha!

2011-11-12 @ 08:42:12
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback