Syns inte! Syyyns inte!

Jag är likt Ronja när hon dyker under vattnet då
Vildvittrorna letar efter henne och elakt ropar "Syns inte" när
det gäller att fastna på familjefoton.

Efter att ha kollat igenom hela årets skörd med foton kan
jag konstatera att jag nog överhuvudtaget inte har varit
med på varken födelsedagsfiranden, semesterresor eller grillkvällar.

Om, och då menar jag ett stor OM, jag råkat fasta på nån
enstaka ruta ser jag ut som ett smärre världskrig så det kanske
är lika bra jag inte är med för ofta.

Dock blir det ju spännande när man ska titta tillbaka i framtiden.
"Var du inte med Frida" kommer ju att bli den frekventa frågan.

Antar jag får börja ta fjortisbilder vid varje evenemang så jag finns med.


*nickar lite*


Bild från Storforsentrippen jag inte var med på då jag jobbade. Legitim anledning
för att INTE fastna på kort med andra ord.

Näpp.
Strax lägga lillen för jag har lovat spela Xbox med storkillen.
Skulle helst ligga på soffan då jag både har ont i hals och kropp,
men jag har ju faktiskt lovat att spela.

Undrar om sjukdomen bryter ut nu? Jag har ju bara väntat sen i fredags....



Kommentarer
Postat av: Karolina

Krya på dig gumman! Jag lovar ta en massa kort på dig när vi är utomlands! Speciellt när du är nyvaken på morgonen och i din snygga bikini i solstolen.. =)

Löv u! Kraaaaam!!

2011-10-09 @ 19:35:14
Postat av: Anna

Jag har tydligen också varit väldigt frånvarande vid alla semesterresor och andra tillställningar ;-) Du får se till att krya på dig! Själv har jag dragits med en förkylning i två veckor nu och hoppas bli kvitt den snarast. Kram Anna

Postat av: Malin B

Jag är inte heller med någonstans... =(

Däremot ser jag till att alla andra fastnar på bild både nu och då. Så är det när man står bakom kameran...

2011-10-09 @ 21:08:13
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Frida

Karro:

Om du tar ett kort på mig på morgonen ELLER i bikini så är jag rädd för att vår vänskap är över ,-D



Anna: Du med alltså? Konstit att du heller aldrig fastnar?! Hoppas du blir av med förkylningen snart!



Malin: Mäh! Du tre? (det var samma för Anna serru). Du får väl anamma mitt tänk och ta "fjortisbilder" (eller fyrtiobilder?) :D

2011-10-09 @ 22:29:22
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Tror att det är ett mammasyndrom för jag är inte heller ofta med på bild ! Kan kanske vara den där anledningen att jag - och endast jag - kommer ihåg att fota...men nångång borde man väl fastna :)



Hoppas du snart mår bättre vännen.



♥ ♥ ♥



KRAAAM EVA

2011-10-10 @ 11:06:34
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Jag har lagt till dig på listan så nu lär du få se hur vi ser ut. ;)

Bloggen håller jag än så länge "anonym".

Då "syns" vi framöver.

Kramen, Maria

2011-10-10 @ 18:13:09
URL: http://bokmalensvardag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback