Sött!

Snön har vräkt ner över Piteå idag.
Visst, det smälter lika fort, men inte har humöret varit på topp.
Svärmor kom förbi och jag och StorA köpte lite fika åt oss.
De hade någonting nytt som vi testade; Tobleronetrianglar

Omdömet?



Gott, men skapade inte så mycket merbegär.

När vi ändå är inne på ämnet "gott" så kan jag glädja mig åt
att "Fridakakan" gjort succe hos både
Läna och Malin!

Kika in hos dem vetja och säg hej.
Dessa sköna människor borde ni också lära känna, för de
kommer att berika era liv!

Ha en skön lördagkväll!

Frida


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, måste testa dessa toblerone-grejer!! :)

Kraaaaam

Postat av: Malin B

Gullefrida!!!

Jag hoppas att jag har sagt det förut så att du förstått det ordentligt men jag säger det igen: Jag gillar dig skarpt och du berikar sannerligen mitt liv.

En del som inte har "vänner de aldrig sett eller känt förr" förstår inte det här med vänskap "i luften", de pratar om låtsaskompisar och jag vet inte allt. Du ger mig ju massor med tips, idéer och "push", en jätte fin och viktig vän.

Kram!



Lite skönt att de där Toblerone inte skapade ha-begär. Här frågade förresten tösen i går om vi inte skulle baka den GODA kakan snart igen!

2012-05-06 @ 12:29:19
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback