Dags att vara försiktig!

Julafton blev precis som jag hoppades, med min närmaste omkring mig. Det får mig att känna mig rikast i världen!

Idag fick jag en försenad klapp tack vare att jag vaknade upp med en upphakning i bröstryggen. Den gåvan hade jag gärna varit utan....

Jag har vilat, men också varit ut på en promenad. Jag fick sällskap av en entusiastisk LillA.
Det var väldigt, väldigt halt ute men vi tog oss runt utan mankemang tack och lov.

Så alla ni som måste vara ute och köra idag, kör för Guds skull sakta och försiktigt! Jag stod still de gånger jag krockade, men båda gångerna var det halt ute. Om man kan få så långtgående bekymmer av krockar vid låg hastighet, så kan man få etter värre vid högre hastigheter.

Min poäng är: Var försiktiga med er själva och andra omkring er!

Nu vilar jag vidare!

Kram, Frida





Kommentarer
Postat av: Malin B

När jag skjutsade i väg min dotter till stan på den tidiga kvällen så sa jag just att jag tyckte att det var så skönt att det INTE är halt!
Halka är en stor ovän till mig.
Så nog är det en fördel med åtta plusgrader en juldag...

Svar: Sant sant. Vi hade -14 på julaftonens morgon, och en plusgrad på eftermiddagen, med hällregn som följd. Det blev, med andra ord, snorvalp igår när det frös på lite igen....
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback